środa, 17 lutego 2016

Nowy rok - nowe zajęcia

Witajcie z nową energią po feriach!
niestety zbiegły sie one także z sezonem wzmożonych infekcji..
Niemniej mamy nową motywację do kreowania naszej lokalnej przestrzeni!

Ruszamy ponownie z propozycjami dla Mam i opiekunów najmłodszych dzieci:

MAMA IDZIE NA KAWĘ - w ramach spotkań warsztaty z trenerem świadomego rodzicielstwa Sylwia Szpikowska, rozmowy tematyczne: zdrowie, dzieci, planowanie, warsztaty kulinarne, wymiana ubranek, zabawek i umiejętności. Co tydzień proponujemy inny temat-inspirację. Miejsce jest przystosowane dla niemowląt oraz do zabawy dla najmłodszych. Czwartki przedpołudniem to czas na poznanie innych Mam z Łomianek i okolic, zaplanowanie wspólnych spacerów czy wymianę opinii. Lokalne działanie nawiązujące domamaidzienakawe.pl ale trwa dłuzej niż miesiąc ;) Zapraszamy - bez zapisów i rezerwacji, z dziećmi lub bez, tylko na kawe lub na angielski (godz10-11), warsztat, kawe, ciastko i zabawę.
CZWARTKI, godz.11-13, Dom Narodzin Świętej Rodziny
koszt 10zł /na cele statutowe Fundacji Klubu Mam i kawę/


GROTA SOLNA ZOLINA ul.Szpitalna 16, wejście dla Mam w poniedziałki o 11 i w środy o 14 za 10zł


Umuzykalnianie dla niemowląt - wtorki 10.00 w Centrum Kultury
Poranki Aktywnego Malucha (1,5-3lata) wtorki o 11 lub srody o 10 w Centrum Kultury
zapisy magdarost@o2.pl, zajęcia dofinansowane ze środków Gminy Łomianki i Fundacji Klubu Mam, koszt 40zł/miesiąc lub 15zł za pojedyńcze zajęcia /na cele statutowe Fundacji/ 



Ponadto zaczynamy 

ANGIELSKI DLA MAM
CZWARTKI, godz.10, Dom Narodzin
Prowadząca Paulina Niemińska-Momot jest nauczycielem języka angielskiego od 10 lat i mamą Kalinki i Lilki. Pracuje zarówno z dorosłymi jak i z dziećmi. Praca w szkole jest jej pasją, którą odłożyła na okres urlopu wychowawczego.
zapisy: paulina.nieminska@gmail.com
zajęcia dofinansowane ze środków Gminy Łomianki i Fundacji Klubu Mam, koszt 40zł za miesiąc /na cele statutowe Fundacji/

ZAJĘCIA RUCHOWE NA ŚWIEŻYM POWIETRZU - BUGGY GYM prowadzi Anita Marczułajtis-Łodzińska – prywatnie mama piątkii dzieci. Mistrzyni Polski Amatorów w snowboardzie. Mistrzyni Polski Instruktorów 
i Trenerów w narciarstwie alpejskim. Doświadczona instruktorka i trenerka personalna. 
Zajęcia są przygotowane z myślą o wszystkich mamach, które chcą połączyć spacer z wózkiem z aktywnością fizyczną i korzystać z walorów Puszczy Kampinoskiej.
zapisy: Anita tel.600004410 termin jeszcze do potwierdzenia
zajęcia dofinansowane ze środków Gminy Łomianki i Fundacji Klubu Mam, koszt 40zł za miesiąc lub 10zł za pojedyńczy trening /na cele statutowe Fundacji/




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz